Η ΟΜΑΔΑ

Σκηνοθέτης

Σάββας Στρούμπος

Ο Σάββας Στρούμπος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου (2002). Mε την υποτροφία Παξινού-Μινωτή του ΜΙΕΤ έκανε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Exeter της Αγγλίας (MA in Theatre Practice), με καθηγητή τον Phillip Zarrilli (2003).

 

Ως βοηθός σκηνοθέτης συνεργάστηκε με τον Θόδωρο Τερζόπουλο στις παραστάσεις: Πέρσες του Αισχύλου στο Κέντρο Meyerhold της Μόσχας (2003), Οιδίπους Τύραννος του Σοφοκλή στο Θέατρο Alexandrinsky της Αγίας Πετρούπολης (2006), Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου στην Κρατική Ακαδημία Δραματικής Τέχνης του Πεκίνου (2008), Αντιγόνη του Σοφοκλή στην Κρατική Ακαδημία Δραματικής Τέχνης του Πεκίνου (2011), Τέλος του Παιχνιδιού του Σάμιουελ Μπέκετ στο Θέατρο Alexandrinsky της Αγίας Πετρούπολης (2014), Βάκχες του Ευριπίδη στο Electro Theatre Stanislavski της Μόσχας (2015), Αντιγόνη του Σοφοκλή στο Wilma Theatre της Φιλαδέλφειας, ΗΠΑ (2015), Βάκχες του Ευριπίδη στο Εθνικό Θέατρο της Ταϊβάν (2016), Τρωάδες του Ευριπίδη, στα πλαίσια της Πάφου – Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, 2017.

 

Ως ηθοποιός συμμετείχε με το Θέατρο Άττις, στις παραστάσεις: Άμλετ, μια μαθητεία του Μπορίς Πάστερνακ (2003), Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου (2003), Επίγονοι του Αισχύλου (2004), Τρίπτυχο του Σάμουελ Μπέκετ (2004), Αίας η Τρέλλα – διασκευή της τραγωδίας του Σοφοκλή «Αίας» (2004), Τελευταία Μάσκα του Κώστα Λογαρά (2006), Πέρσες του Αισχύλου (2006), Η Κασσάνδρα απευθύνεται στους νεκρούς του Μάριου Ποντίκα (2007), Αίας η Τρέλλα – β’ εκδοχή (2008), Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου (2010).

 

Με την Oμάδα Σημείο Μηδέν σκηνοθέτησε τις παραστάσεις: Στη Σωφρονιστική Αποικία του Φραντς Κάφκα (2009), Όπως Σας Αρέσει του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ (2010), Οι Δίκαιοι του Αλμπέρ Καμύ (2011), Η Μεταμόρφωση του Φραντς Κάφκα (2012), Βόυτσεκ του Γκέοργκ Μπύχνερ  (2013 και 2014 β΄εκδοχή), Στη Σωφρονιστική Αποικία του Φραντς Κάφκα (β’ εκδοχή – 2014), Εμείς του Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν (2015), Η Αποστολή – ανάμνηση από μιαν επανάσταση του Χάινερ Μύλλερ (2016), Τρωάς του Δημήτρη Δημητριάδη (2017), Θραύσματα από τον Κάφκα του Γκιόργκι Κούρταγκ (2018), Περιμένοντας τον Γκοντό του Σάμουελ Μπέκετ (2018).

Μετέφρασε τα έργα: Στη Σωφρονιστική Αποικία, Όπως Σας Αρέσει, Οι Δίκαιοι.

 

Επιμελήθηκε σκηνοθετικά τις παραστάσεις: Αίας του Γιάννη Ρίτσου (2010), Ντοκουμέντο (2013), Αθηνά Χατζηεσμέρ, ετών 17, της Θαλασσιάς Αντωνοπούλου (2016).

Ηθοποιοί

Δαυίδ Μαλτέζε

Ο Δαυίδ Μαλτέζε, γεννήθηκε το 1976 στην Τιφλίδα της Γεωργίας.
Σπούδασε στη δραματική σχολή του Ωδείου Αθηνών και στο Νέο Ελληνικό Θέατρο του Γιώργου Αρμένη. Έχει κάνει μουσικές σπουδές και γνωρίζει σαξόφωνο και κιθάρα.

Έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις:
Πώς να πω, ομάδα χορού Art Dance Theater Company, χορογρ/φια και σκην/σια : Αρτ. Ιγνατίου, Διαμάντια και Μπλουζ της Λ. Αναγνωστάκη, σκην/σια: Αθ. Καραγιαννοπούλου, Πεθαίνω σαν Χώρα του Δ.Δημητριάδη, σκην/σια: Μ. Μαρμαρινός, Ένας στους Δέκα, σκην/σια: Λ. Βασιλείου, Μήδεια του Ευριπίδη, σκην/σια: Anatoli Vasiliev, Επιδαύρια 2008, Ιζαντόρα…When She Danced του Martin Sherman, σκην/σια: Razvan Mazilu, Οι Νύχτες Μακριά σου της Μ. Αλεξοπούλου, σκην/σια: Πέτρος Αλατζάς, Αδάμ και Εύα, τα γράμματα από τη γη του Mark Twain, σκην/σια: Παντελής Δεντάκης, Προς εγκατάστασιν, Σύλληψη-Σκην/σια: Γιάννης Τσορτέκης, Ορέστεια του Αισχύλου, σκην/σια: Λουκάς Θάνος, Βασιλιάς Ληρ του William Shakespeare, σκην/σια: Στάθης Λιβαθινός, Κάρμεν του Prosper Merimee – Georgeσ Bizet, σκην/σια: Στάθης Λιβαθινός, Εκείνος που δέχεται χαστούκια του Leonid Andreyev, σκην/σια: Δ.Τσιάμης, Ηλίθιος του Fyodor Dostoyevsky, σκην/σια : Στάθης Λιβαθινός , Ο Καλός άνθρωπος του Σε-τσουάν του Bertolt Brecht, σκην/σια : Κατερίνα Ευαγγελάτου.

 

Πρωταγωνίστησε στην ταινία Empirical Data του Γιώργου Δρίβα (Βραβείο Καλύτερης Πειραματικής Ταινίας Στο: London Greek Film Festival). Το καλοκαίρι του 2009 σκηνοθέτησε την παράσταση Νάντια στο πλαίσιο της 14ης συνάντησης Αρχαίου Δράματος στους Δελφούς.

 

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν, συμμετείχε στις παραστάσεις: Βόυτσεκ του Γκέοργκ Μπύχνερ, (2013),  Στη Σωφρονιστική Αποικία του Φραντς Κάφκα, (β’ εκδοχή – Φεστιβάλ Αθηνών, 2014), Εμείς του Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν (2015), Η Αποστολή: Ανάμνηση από μιαν επανάσταση, του Χάινερ Μύλλερ (2016), Τρωάς του Δημήτρη Δημητριάδη (2017), Περιμένοντας τον Γκοντό του Σάμουελ Μπέκετ (2018).

 

'Ελλη Ιγγλίζ

Η ‘Ελλη Ιγγλίζ γεννήθηκε στην Αθήνα το 1987. Αποφοίτησε από την Σχολή του Εθνικού Θεάτρου (2013). Παρακολούθησε τα σεμινάρια του Θεόδωρου Τερζόπουλου (2013, 2014).  Σπούδασε πιάνο στην τάξη της Αλεξάνδρας Παπαστεφάνου (δίπλωμα 2009) στο ωδείο Φ. Νάκας και θεωρητικά της μουσικής με τον Μπάμπη Κανά στο ωδείο Ν. Μάντζαρος . Αποφοίτησε από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών Ε.Κ.Π.Α. (2011).

Έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις :
Ιnsenso του Δημήτρη Δημητριάδη σε σκηνοθεσία του Μ.Μαρμαρινού (Φεστιβάλ Αθηνών, 2013)
Η Γειτονιά των Αγγέλων του Ιάκωβου Καμπανέλλη, σε σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου (Εθνικό Θέατρο 2013 -2014).

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συμμετείχε στις παραστάσεις: Εμείς του Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν (2015), Η Αποστολή: Ανάμνηση από μιαν επανάσταση, του Χάινερ Μύλλερ (2016), Τρωάς του Δημήτρη Δημητριάδη (2017), Θραύσματα από τον Κάφκα του Γκιόργκι Κούρταγκ (2018), Περιμένοντας τον Γκοντό του Σάμουελ Μπέκετ (2018).

 

Έβελυν Ασουάντ

Η Έβελυν Ασουάντ γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 1992. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου (2014). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους: Θεόδωρο Τερζόπουλο (2014), Περικλή Μουστάκη (2011) και Άρη Ρέτσο (2012-2013).

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συμμετείχε στις παραστάσεις: Εμείς του Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν (2015), Η Αποστολή: Ανάμνηση από μιαν επανάσταση, του Χάινερ Μύλλερ (2016),Περιμένοντας τον Γκοντό του Σάμουελ Μπέκετ (2018) .

Συμμετείχε στην παράσταση Τρωάδες του Ευριπίδη, στα πλαίσια της Πάφου – Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, 2017, σε σκηνοθεσία Θόδωρου Τερζόπουλου.

 

Κωνσταντίνος Γώγουλος

Ο Κωνσταντίνος Γώγουλος γεννήθηκε το 1987 στην Αθήνα. Μεγάλωσε στη Λαμία και είναι απόφοιτος της σχολής Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών Ε.Μ.Π και αριστούχος απόφοιτος της δραματικής σχολής του Εθνικού Θεάτρου (απόφοιτος 2014).

Έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις:

Η Εκδοχή του Browning του Τέρενς Ράττιγκαν, σκηνοθεσία: Ελένη Σκότη (2014). Ο Γυάλινος Κόσμος του Τέννεσση Ουίλλιαμς, σκηνοθεσία: Ελένη Σκότη (2015-2016). Βάσος και Βιβή του Φόλκερ Λούντβιγκ, σκηνοθεσία: Βασίλης Κουκαλάνι και Γιώργος Παλούμπης, Ομάδα Συντεχνία του Γέλιου (2016-2017).

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν, συμμετείχε στην παράσταση: Εμείς του Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν, στα πλαίσια της 7ης Θεατρικής Ολυμπιάδας, στο Βρότσλαβ της Πολωνίας (2016), Περιμένοντας τον Γκοντό του Σάμουελ Μπέκετ (2018).

Το 2016 ήταν υποψήφιος για το βραβείο Δημήτρης Χορν.

 

Μουσικοί

Φανή Αντωνέλου

Η Φανή Αντωνέλου κατέκτησε τον Μάρτιο του 2005 το Grand Prix Maria Callas στην κατηγορία Oratorio-Lied του διεθνούς διαγωνισμού Μαρία Κάλλας στην Αθήνα. Έχει κερδίσει το Α’ Βραβείο στον διαγωνισμό “Frankfurter Mendelssohn Preis” στην Φρανκφούρτη (2008 και 2009) και έχει υπάρξει φιναλίστ του Διαγωνισμού “Schubert und die Musik der Moderne“ στο Γκρατς της Αυστρίας.

 

Σπούδασε πιάνο, τραγούδι και ανώτερα θεωρητικά στα Ωδεία Kodály και Athenaeum προτού συνεχίσει τις σπουδές της στη Μουσική Ακαδημία της Στουτγκάρδης και του Τρόσσινγκεν.

 

Έχει ηχογραφήσει τον ρόλο της Σουζάννα με το σύνολο MusicAetena υπό τη διεύθυνση του Θεόδωρου Κουρεντζή (Nozze di Figaro/Sony Classical – η ηχογράφηση τιμήθηκε με το βραβείο Echo-Klassik 2014 στην κατηγορία «Όπερα 17ου-18ου αι»), μουσική του ιταλικού 16ου-17ου αιώνα με το Ensemble La Fenice και τον Jean Tubéry, καθώς και το ρόλο της Ερνεστίνα (Occasione fa il ladro, Rossini /Naxos).

 

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η ηχογράφηση έργων του Raimbaut de Vaqueiras και Elias Cairel με το σύνολο Ex silentio στο βιβλίο-CD του Δημήτρη Κούντουρα “Η μουσική των τροβαδούρων στο βασίλειο της Θεσσαλονίκης μετά το 1204” / Νεφέλη 2017.

www.fanieantonelou.com

 

Φανή Βοβώνη

Η Φανή Βοβώνη, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978. Σπούδασε βιολί στο Κärnten Landeskonservatorium του Klagenfurt   με τον Helfried Fister και στο Πανεπιστήμιο Μουσικής και Δραματικής Τέχνης της Βιέννης με τον Ernst Kovacic,  όπου και αποφοίτησε με διάκριση. Παράλληλα παρακολούθησε μαθήματα μπαρόκ βιολιού με τον Hiro Kurosaki στη Βιέννη και τον Reinhard Goebel στο Μοτσαρτέουμ του Σάλτσμπουργκ.

 

Υπήρξε μέλος της European Union Youth Orchestra(2000,2001) καθώς και της European Union Barock Orchestra (2004,2006) οπου και ξεκινησε να ασχολέιται με την ιστορική ερμηνεία. Ως νοηματικός αντίποδας λειτουργέι η εντατική ενασχόληση με τη μουσικη του 20ου και 21ου αιώνα.

 

Ζεί στη Βιέννη όπου και συνεργάζεται με σύνολα όπως as Il Pomo d´Oro, Barucco, Concerto Stella Matutina, Hofkapelle Esterhazy, Barocksolisten München, Les Passions de l’ame,  Cappella Leopoldina, Ensemble Prisma, Clemencic Consort, Concerto Romano, Klangforum Wien, Camerata Salzburg, Ensemble Reconsil, Ensemble Phace and Black Page Orchestra κ.α. ενώ έχει λάβει μέρος σε διάφορα Φεστιβάλ στην Ευρώπη, καθώς και στην Βόρεια και Νότια Αμερική.

 

Eίναι ιδρυτικό μέλος της Harmony of Nations Baroque Orchestra με την οποία και εμφανίζεται με σολίστες/αρχιμουσικούς όπως ο Ton Koopman, Lars Ulrik Mortensen, Alfredo Bernardini, Andrew Manze. Παράλληλα έχει τακτική συνεργασία με τα ελληνικά σύνολα παλαιάς μουσικής Ex Silentio και Latinitas Nostra.

 

¨Εχει διδακτική δραστηριότητα σε εργαστήρια παλαιάς μουσικής όπως το διεθνές σεμινάριο Mozaik στο Δυρράχιο της Αλβανίας, στη μοθσικη ακαδημία του Sao Paulo της Βραζιλίας, στο μουσικό χωριο του Πηλίου και στο Ωδείο του Klagenfurt στην Αυστρία.

 

Σκηνογράφος – εικαστικός

Ηλίας Παπανικολάου

Ο Ηλίας Παπανικολάου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1974. Σπούδασε ζωγραφική από το 1991 έως το 1996 στην Αθηναϊκή Σχολή Καλών Τεχνών υπό τον Νίκο Κασσανλή.

Τα έργα του έχουν εκτεθεί σε 13 ατομικές εκθέσεις στις ακόλουθες αίθουσες: ARTIO, Zoumboulaki, Titanium, Astrolavos, Melanathros, Cube, Kaplanon 5, Metamorphosi, Ikastikos Kiklos, σταθμός του μετρό Σύνταγμα και σε πολλές άλλες ομαδικές εκθέσεις (ομαδικές εκθέσεις στο Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Παρίσι) καθώς και σε αρκετές δημοπρασίες.

Έχει εικονογραφήσει ποιητικές συλλογές, εξώφυλλα βιβλίων κλπ. Έχουν δημοσιευθεί άρθρα του για την τέχνη. Το 2014 ξεκινά σταθερή συνεργασία με την Ομάδα Σημείο Μηδέν για σκηνικά και κοστούμια. Τα έργα του περιλαμβάνονται σε δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα: η Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας, η Δημοτική Πινακοθήκη, η Δημοτική Πινακοθήκη Καλαμάτας, η Δημοτική Πινακοθήκη Αγρινίου, η Γκαλερί Μοσχονδρέου, το Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδος, το Μετρό της Αθήνας , Η Εταιρεία Heineken, το Μουσείο Κοπελούζου, το Μουσείο Βορρέ, η συλλογή του Σωτήρη Φέλιου, η συλλογή του Αμερικανικού σκηνοθέτη Oliver Stone, η συλλογή Λογοθέτη, η συλλογή Δράκος, η συλλογή Καρελιάς και πολλά άλλα. Τα έργα του περιλαμβάνονται σε ιδιωτικές συλλογές σε άλλες χώρες.
Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

 

Φωτιστής

     Κώστας Μπεθάνης

Μεταφραστής

Θωμάς Συμεωνίδης

Ο Θωμάς Συμεωνίδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1977 και από το 2010 ζει στο Παρίσι. Αποφοίτησε από την Πολυτεχνική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και την Ανωτάτη Εθνική Σχολή Αρχιτεκτονικής στο Παρίσι (ENSAPVDS). Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στις Πολιτικές Επιστήμες (LSE) και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο όπου και υποστήριξε τη διδακτορική του διατριβή με θέμα την ερμηνεία που επιχειρεί ο Theodor Adorno στο «Τέλος του Παιχνιδιού» του Samuel Beckett.

Έχει εκδώσει πεζογραφία:  «Γίνε ο ήρωάς μου!» (Γαβριηλίδης 2015), υποψήφιο για το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα του Αναγνώστη και το βραβείο Μένης Κουμανταρέας της Εταιρείας Λογοτεχνών. «Μυθιστόρημα» (Γαβριηλίδης, 2017). Το πρώτο του θεατρικό έργο, «Υπάρχει επίσης. Βασισμένο στη ζωή και στο έργο του Paul Celan», (Γαβριηλίδης 2017), παρουσιάστηκε στο Γαλλικό Ινστιτούτο από τον Σκηνοθέτη Σάββα Στρούμπο και την Ομάδα Σημείο Μηδέν. Έχει μεταφράσει, μετά από ανάθεση του σκηνοθέτη Θεόδωρου Τερζόπουλου, το κείμενο «Ιώ και Προμηθέας» της Etel Adnan.

Επίσης, έχει μεταφράσει Samuel Beckett («Η τελευταία τριλογία», Γαβριηλίδης 2016, «Τρεις διάλογοι», Γαβριηλίδης 2016, «Περιμένοντας τον Γκοντό», Σημείο Μηδέν, 2018), Jacques Rancière («Δυσφορία στην Αισθητική», Εκκρεμές 2018), Barry Hannah («Πολύς καιρός, στο τέλος, ευτυχισμένος», υπό έκδοση Καστανιώτης 2018) και κείμενα του Emmanuel Levinas.

Το 2015 δημοσιεύτηκε μία συνοπτική εκδοχή της διδακτορικής του διατριβής , «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ. Ο Theodor Adorno και το ‘Τέλος του παιχνιδιού’ του Samuel Beckett. Η φιλοσοφική ερμηνεία της τέχνης ως κριτική της οντολογίας» (Αρμός 2015). Συμμετείχε επίσης σε δύο συλλογικά έργα: «Μεταμοντέρνο σώμα. Οι αναπαραστάσεις του σώματος στη σύγχρονη τέχνη» (Γαβριηλίδης, 2016) και «Ο Βάλτερ Μπένγιαμιν και τα νέα μέσα. Αισθητικές και πολιτικές προεκτάσεις», υπό έκδοση Νεφέλη 2018).

Το διδακτικό του έργο περιλαμβάνει τη Φιλοσοφία της Τέχνης και την Αισθητική (ΕΜΠ, 2015 – παρόν), τη Φιλοσοφία των Παραστατικών Τεχνών και τις σχέσεις μεταξύ Ηθικής, Πολιτικής και Αισθητικής (Πανεπιστήμιο Κρήτης, 2017), Μετάφραση Θεάτρου (ΑΠΘ, 2017 – παρόν), Ευρωπαϊκά Ρεύματα Λογοτεχνίας 18ος – 20ος αιώνας (ΕΑΠ, 2017 – παρόν).

Μεταδιδακτορική έρευνα: Σχέσεις Αρχιτεκτονικής και Θεάτρου (ENSAPVDS, 2014). Η κριτική του Jacques Rancière στους Theodor Adorno και Jean-François Lyotard γύρω από την έννοια της αισθητικής δικαιοσύνης (ΑΣΚΤ, 2016-παρόν).

 

Δραματολόγος

Μαρία Σικιτάνο

Η Μαρία Σικιτάνο γεννήθηκε το 1988 στην Μπολόνια της Ιταλίας.
Είναι αριστούχος του τμήματος θεατρικών σπουδών της σχολής καλών τεχνών του πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

To 2015 ανακηρύχτηκε Υπότροφος του Κοινωφελούς Ιδρύματος  Ιωάννη Σ. Λάτση  για μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της σημειωτικής του πανεπιστημίου της Μπολόνιας.

Με τον Σάββα Στρούμπο και την Ομάδα Σημείο Μηδέν έχει συνεργαστεί στις παραστάσεις Εμείς  του Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν (2015) και  Η Αποστολή: Ανάμνηση από μιαν επανάσταση  του Χάινερ Μύλλερ (2016), Θραύσματα από τον Κάφκα του Γκιόργκι Κούρταγκ (2018), ενώ η παράσταση της ομάδας, Περιμένοντας τον Γκοντό, αποτελεί αντικείμενο της μεταπτυχιακής της έρευνας.

Στo πλαίσιο των παραστάσεων έχει συγγράψει τα κείμενα:

Εμείς: η δυστοπία ενός ιδανικού κόσμου (Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν, Εμείς, μτφ. Δαυίδ Μαλτέζε, Νεφέλη, 2015 ), Μεθοδολογικά, αισθητικά, δραματουργικά και άλλα ζητήματα (2015),  Η Αποστολή- Διονύσου κατάβαση (2016), Τρωάς ή η καταβύθιση στο ανθρώπινο (2017)Σημειώσεις για τη θεατρική μεταφορά του “Εμείς” (2017)

Έχει επίσης μεταφράσει: Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν:  Ένας σοβιετικός αιρετικός και  Περί Συνθετισμού  (Νεφέλη, 2015).

 

Υπεύθυνη Επικοινωνίας

Μαριάννα Παπάκη

Η Μαριάννα Παπάκη γεννήθηκε το 1982 στην Αθήνα.
Είναι απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και αριστούχος απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του ίδιου Τμήματος.

Από το 2004 έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος σε Μέσα Ενημέρωσης (ενδεικτικά: Αθήνα 9.84, περιοδικά «Δίφωνο» και «Όασις», Culturenow.gr) ασχολούμενη κυρίως με θέματα πολιτισμού.

Από το 2012 δραστηριοποιείται στον Τομέα της Επικοινωνίας Παραστάσεων και Πολιτιστικών Γεγονότων συνεργαζόμενη με καλλιτέχνες, ομάδες και πολιτιστικούς χώρους.

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συνεργάζεται από το καλοκαίρι του 2014 και την β΄ εκδοχή της παράστασης «Σωφρονιστική Αποικία» που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών. Έκτοτε, έχει συνεργαστεί με την Ομάδα ως υπεύθυνη επικοινωνίας και γραφείου Τύπου στις ακόλουθες παραστάσεις: «Βόυτσεκ»-Εκδοχή β’- 2014, «Εμείς»- 2015, «Η Αποστολή: Ανάμνηση από μιαν Επανάσταση»-2016, «Τρωάς»-2017, «Θραύσματα από τον Κάφκα»-2018, «Περιμένοντας τον Γκοντό»-2018.

Διεθνείς Σχέσεις

     Ακτίνα Σταθάκη

Photo credits

     Αντωνία Κάντα

Video credits

Χρυσάνθη Μπαδέκα

Χρυσάνθη Μπαδέκα είναι χορογράφος, χορεύτρια, videodance trainer, μοντέρ, οπερατέρ και συν-Kαλλιτεχνική Διευθύντρια του Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Χορού – ATHENS VIDEO DANCE PROJECT.
Αποφοίτησε από την Επαγγελματική Σχολή Χορού Ραλλού Μάνου (2004, Αθήνα) και συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές (M.F.A in Dance) στο Tisch School of the Arts – NYU (2005, Νέα Υόρκη) με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών και του New York University Bασική της κατεύθυνση η χορογραφία για την κάμερα.

Επιστρέφοντας στην Αθήνα το 2009, παρακολουθεί ως ακροάτρια το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ψηφιακές Μορφές Τέχνης (Ανωτατη Σχολή Καλών Τεχνών). Την ίδια χρονιά ξεκινάει και την διδασκαλία εργαστηρίων videodance στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ως guest videodance trainer.

Από το 2012 συνεργάζεται σταθερά ως operater/monter με το Θέατρο Άττις/Θεόδωρος Τερζόπουλος, την Ομάδα Σημείο Μηδέν και άλλες ομάδες θεάτρου και χορού. Για 2 χρόνια υπήρξε επιμορφώτρια των καθηγητών χορού των καλλιτεχνικών σχολείων στον τομέα Χορός & Μedia (Υπουργείο Παιδείας), ενώ έχει υπάρξει και βασική videodance trainer στην 3-μηνη εκπαιδευτική πλατφόρμα Inner Movers (χορηγία του Robert Bosch Stifting Foundation, GER).

Από το 2009 έχει κινηματογραφήσει και μοντάρει πάνω από 60 promo trailers και παραστάσεις αρχείου, καθώς και την Επιστροφή του Διόνυσου – Μέθοδος του Θ.Τερζόπουλου (DVD διάρκειας 2,5 ωρών με το βασικό training), που συνοδεύει το βιβλίο σε πάρα πολλές γλώσσες. Στην Ελλάδα έχει συνεργαστεί με το Φεστιβάλ Αθηνών, την Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Κ.Θ.Β.Ε και άλλα ιδρύματα/φεστιβάλ, ενώ η τελευταία της multimedia performance έχει επιχορηγηθεί από το Ίδρυμα ΝΕΟΝ.

Αναλυτικά τα έργα και οι συνεργασίες της στο προσωπικό της site:
www.chrysanthibadeka.weebly.com