Η ΟΜΑΔΑ

Σκηνοθέτης

Σάββας Στρούμπος

Ο Σάββας Στρούμπος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου (2002). Mε την υποτροφία Παξινού-Μινωτή του ΜΙΕΤ έκανε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Exeter της Αγγλίας (MA in Theatre Practice), με καθηγητή τον Phillip Zarrilli (2003).

 

Ως βοηθός σκηνοθέτης συνεργάστηκε με τον Θόδωρο Τερζόπουλο στις παραστάσεις: Πέρσες του Αισχύλου στο Κέντρο Meyerhold της Μόσχας (2003), Οιδίπους Τύραννος του Σοφοκλή στο Θέατρο Alexandrinsky της Αγίας Πετρούπολης (2006), Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου στην Κρατική Ακαδημία Δραματικής Τέχνης του Πεκίνου (2008), Αντιγόνη του Σοφοκλή στην Κρατική Ακαδημία Δραματικής Τέχνης του Πεκίνου (2011), Τέλος του Παιχνιδιού του Σάμιουελ Μπέκετ στο Θέατρο Alexandrinsky της Αγίας Πετρούπολης (2014), Βάκχες του Ευριπίδη στο Electro Theatre Stanislavski της Μόσχας (2015), Αντιγόνη του Σοφοκλή στο Wilma Theatre της Φιλαδέλφειας, ΗΠΑ (2015), Βάκχες του Ευριπίδη στο Εθνικό Θέατρο της Ταϊβάν (2016), Τρωάδες του Ευριπίδη, στα πλαίσια της Πάφου – Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, (2017), Γέρμα του Φ.Γκ. Λόρκα στο Εθνικό Θέατρο της Ταϊβάν (2018), Μάουζερ του Χάινερ Μύλλερ στο Θέατρο Alexandrinsky της Αγίας Πετρούπολης (2020), Βάκχες του Ευριπίδη στο Εθνικό Θέατρο της Ουγγαρίας (2022), κ.α.

 

Ως ηθοποιός συμμετείχε με το Θέατρο Άττις, στις παραστάσεις: Άμλετ, μια μαθητεία του Μπορίς Πάστερνακ (2003), Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου (2003), Επίγονοι του Αισχύλου (2004), Τρίπτυχο του Σάμουελ Μπέκετ (2004), Αίας η Τρέλλα – διασκευή της τραγωδίας του Σοφοκλή «Αίας» (2004), Τελευταία Μάσκα του Κώστα Λογαρά (2006), Πέρσες του Αισχύλου (2006), Η Κασσάνδρα απευθύνεται στους νεκρούς του Μάριου Ποντίκα (2007), Αίας η Τρέλλα – β’ εκδοχή (2008), Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου (2010), Τρωάδες του Ευριπίδη (2018).

 

Με την Oμάδα Σημείο Μηδέν σκηνοθέτησε τις παραστάσεις:

Στη Σωφρονιστική Αποικία του Φραντς Κάφκα (2009), Όπως Σας Αρέσει του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ (2010), Οι Δίκαιοι του Αλμπέρ Καμύ (2011), Η Μεταμόρφωση του Φραντς Κάφκα (2012), Βόυτσεκ του Γκέοργκ Μπύχνερ  (2013 και 2014 β΄εκδοχή), Στη Σωφρονιστική Αποικία του Φραντς Κάφκα (β’  εκδοχή – 2014), Εμείς του Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν (2015), Η Αποστολή – ανάμνηση από μιαν επανάσταση του Χάινερ Μύλλερ (2016), Τρωάς του Δημήτρη Δημητριάδη (2017), Θραύσματα από τον Κάφκα του Γκιόργκι Κούρταγκ (2018), Περιμένοντας τον Γκοντό του Σάμιουελ Μπέκετ (2018), Αντιγόνη του Σοφοκλή (2019), Ευτυχισμένες Μέρες του Σάμιουελ Μπέκετ (2020), Αναφορά για μια Ακαδημία του Φραντς Κάφκα (2021), Πέρσες του Αισχύλου (2022), Όχι Εγώ του Σάμιουελ Μπέκετ, σε συμπαραγωγή με την Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ (2023), Για να τελειώνουμε με τη σφαγή του σώματος του Φελίξ Γκουατταρί (2023), Ο Γλάρος του Άντον Τσέχωφ (2023).

 

Μετέφρασε τα έργα: Στη Σωφρονιστική Αποικία, Όπως Σας Αρέσει, Οι Δίκαιοι.

 

Επιμελήθηκε σκηνοθετικά τις παραστάσεις: Αίας του Γιάννη Ρίτσου (2010), Ντοκουμέντο (2013), Αθηνά Χατζηεσμέρ, ετών 17, της Θαλασσιάς Αντωνοπούλου (2016).

Ηθοποιοί

Μπάμπης Αλεφάντης

Ο Μπάμπης Αλεφάντης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1994. Απόφοιτος της δραματικής σχολής του Εθνικού θεάτρου (2020) και φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στο ΕΜΠ.

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συμμετείχε στις παραστάσεις Αντιγόνη του Σοφοκλή (2021) και Αναφορά για μια Ακαδημία του Φραντς Κάφκα (2021), Πέρσες του Αισχύλου (2022),Όχι Εγώ του Σάμιουελ Μπέκετ, σε συμπαραγωγή με την Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ (2023).

 

Έβελυν Ασουάντ

Η Έβελυν Ασουάντ είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου (2014). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους: Θεόδωρο Τερζόπουλο (2014), Περικλή Μουστάκη (2011) και Άρη Ρέτσο (2012-2013).

 

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συμμετείχε στις παραστάσεις: Εμείς του Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν (2015), Η Αποστολή: Ανάμνηση από μιαν επανάσταση, του Χάινερ Μύλλερ (2016),Περιμένοντας τον Γκοντό του Σάμουελ Μπέκετ (2018), Αντιγόνη (2019), Αναφορά για μια Ακαδημία του Φραντς Κάφκα (2021), Πέρσες του Αισχύλου (2022), Όχι Εγώ του Σάμιουελ Μπέκετ, σε συμπαραγωγή με την Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ (2023).

 

Με το Θέατρο Άττις συμμετείχε στην παράσταση Τρωάδες του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Θεόδωρου Τερζόπουλου.

 

 

Γιάννης Γιαραμαζίδης

Ο Γιάννης Γιαραμαζίδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984. Σπούδασε στην δραματική σχολή “Μοντέρνοι Καιροί” (2012-2015) με δασκάλους τον Κώστα Νταλιάνη, την Εβίτα Παπασπύρου, τον Κώστα Γάκη, τον Πέρη Μιχαηλίδη και άλλους. Έκανε τα πρώτα του βήματα ήδη κατά την διάρκεια της σχολής, συμμετέχοντας σε αρκετές μικρού μήκους ταινίες (“Stairs I”, “Anamoni: Waiting VII”, “Bookless”, “Muscles: myes”) σε παραγωγή Βασίλη Μαζωμένου (“HormePictures”), με τον οποίο και συνεργάστηκε ξανά το 2016 για την μεγάλου μήκους “Γραμμές” (“Lines”). Είχαν προηγηθεί δύο ακόμα συμμετοχές του σε ταινίες, μία γερμανικής και μία ελληνικής παραγωγής: “EinAtem”, σκην. ChristianZübert (2015) και “Έτερος Εγώ”, σκην. Σωτήρη Τσαφούλια (2015). Τελευταία του κινηματογραφική δουλειά, η μικρή συμμετοχή του στην ταινία “Η Ρόζα της Σμύρνης” σε σκηνοθεσία Γιώργου Κορδέλα.

Σε θεατρικό επίπεδο, έχει συνεργαστεί με τον Τάσο Μπεκιάρη στην μουσικοθεατρική παράσταση “Η Μπαλάντα της Φυλακής” (παραγωγή “KollektivA”, 2015) και με τον Γιώργο Σίμωνα στην θεατρική σειρά τεσσάρων επεισοδίων “Αντεροβγάλτης” (παραγωγή ομάδα “Νοσταλγία”, 2016-2017). Έχει, επίσης συμμετάσχει και σε παιδικές θεατρικές παραστάσεις (“Σκρούτζ-Μια Χειμωνιάτικη Ιστορία στη μέση του Καλοκαιριού”, ομάδα “FKMB”, 2016-2017, “Παραμύθι Χωρίς Όνομα”, Θ. Παναγόπουλος, 2017-2018) σε Αθήνα και επαρχία. Τα τελευταία δύο χρόνια συνεργάζεται σε σταθερή βάση με τις μουσικούς ΆντζελαΒασιλακοπούλου και Φωτεινή Τσακνάκη στην μουσική τους παράσταση “Ερώτων Βάλσαμο” (εντός και εκτός Αθήνας), στην οποία συμπρωταγωνιστεί με την ηθοποιό Μαρία Θρασυβουλίδη.

 

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συμμετείχε στις παραστάσεις Αντιγόνη του Σοφοκλή (2019) και Αναφορά για μια Ακαδημία του Φραντς Κάφκα (2021).

 

'Ελλη Ιγγλίζ

Η ‘Ελλη Ιγγλίζ γεννήθηκε στην Αθήνα το 1987. Αποφοίτησε από την Σχολή του Εθνικού Θεάτρου (2013). Παρακολούθησε τα σεμινάρια του Θεόδωρου Τερζόπουλου (2013, 2014).  Σπούδασε πιάνο στην τάξη της Αλεξάνδρας Παπαστεφάνου (δίπλωμα 2009) στο ωδείο Φ. Νάκας και θεωρητικά της μουσικής με τον Μπάμπη Κανά στο ωδείο Ν. Μάντζαρος . Αποφοίτησε από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών Ε.Κ.Π.Α. (2011).

Έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις :
Ιnsenso του Δημήτρη Δημητριάδη σε σκηνοθεσία του Μ.Μαρμαρινού (Φεστιβάλ Αθηνών, 2013)
Η Γειτονιά των Αγγέλων του Ιάκωβου Καμπανέλλη, σε σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου (Εθνικό Θέατρο 2013 -2014).

 

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συμμετείχε στις παραστάσεις: Εμείς του Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν (2015), Η Αποστολή: Ανάμνηση από μιαν επανάσταση, του Χάινερ Μύλλερ (2016), Τρωάς του Δημήτρη Δημητριάδη (2017), Θραύσματα από τον Κάφκα του Γκιόργκι Κούρταγκ (2018), Περιμένοντας τον Γκοντό του Σάμουελ Μπέκετ (2018), Αντιγόνη (2019), Ευτυχισμένες Μέρες του Σάμιουελ Μπέκετ (2020), Αναφορά για μια Ακαδημία του Φραντς Κάφκα (2021), Πέρσες του Αισχύλου (2022), Όχι Εγώ του Σάμιουελ Μπέκετ, σε συμπαραγωγή με την Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ (2023), Για να τελειώνουμε με τη σφαγή του σώματος του Φελίξ Γκουατταρί (2023).

 

Με το Θέατρο Άττις συμμετείχε στην παράσταση Τρωάδες του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Θεόδωρου Τερζόπουλου.

 

Ελπινίκη Μαραπίδη

Η Ελπινίκη Μαραπίδη γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1995. Αποφοίτησε από την Δραματική Σχολή του Δήμου Αγίας Βαρβάρας “Ιάκωβος Καμπανέλλης” (2020). Είναι απόφοιτος εικαστικών τεχνών (Foundation in Fine Arts) του University of the Arts London (2015), και του DLD College (Εικαστικά, Ψυχολογία, Αγγλική Λογοτεχνία – 2014). Σπούδασε πιάνο, Μουσική Θεωρία και Αρμονία στο ωδείο Φ. Νάκας και στο Ιόνιο Ωδείο (2000-2010). Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συμμετείχε στην παράσταση “Γλάρος” του Α. Τσέχωφ (2023).

 

Άννα Μαρκά - Μπονισέλ

Η Άννα Μαρκά-Μπονισέλ γεννήθηκε στην Αθήνα το 1994. Είναι απόφοιτη της Κρατικής Σχολής Χορού –Κ.Σ.Ο.Τ. (2018) και φοιτήτρια της Αγγλικής Φιλολογίας Ε.Κ.Π.Α.
Συμμετείχε στο σεμινάριο του Θεόδωρου Τερζόπουλου το 2019.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια χορού στην Ελλάδα και το εξωτερικό με τους: Λίντα Καπετανέα & Joseph Frucek, Sade & Christina Alleyne (Akram Khan dance co.), Guy Shomroni (Batsheva dance co.), Jos Baker (Peeping Tom), David Zambrano κ.α. Τον Ιούλιο του ’19 συμμετείχε στη χορογραφία του Χρήστου Παπαδόπουλου με τίτλο «Άσκηση27» (Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου).

 

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συμμετείχε στις παραστάσεις Αντιγόνη του Σοφοκλή (2019) και Αναφορά για μια Ακαδημία του Φραντς Κάφκα (2021), Πέρσες του Αισχύλου (2022), Για να τελειώνουμε με τη σφαγή του σώματος του Φελίξ Γκουατταρί (2023), Ο Γλάρος του Άντον Τσέχωφ (2023).

 

Ρόζυ Μονάκη

Η Ρόζυ Μονάκη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1990. Είναι απόφοιτος της Αρχιτεκτονικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και της  ανώτερης δραματικής σχολής  «Ανδρέας Βουτσινάς» (2017). Έχει παρακολουθήσει το ετήσιο πρόγραμμα σπουδών μετεκπαιδευτικού χαρακτήρα πάνω στον σύγχρονο χορό και την performance με τον Κωσταντίνο Γεράρδο ”REDANCE” (2017-2018). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους Θεόδωρο Τερζόπουλο (2018), Θωμα Βελλησάρη (2018), Σίμο Κακάλα ( 2017), Song of the goat theater (2016).

Έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις: Πέρσες,  του Αισχύλου, σκηνοθεσία Patryk Michalak, Κρακοβία (2018), Αll is one, χορεύτρια, χορογραφία Κώστας Γεράρδος (2018), Ο Κουκουμπλής και  Ο Χρουσαετός Άτυς και η βασιλοπούλα Ροδογάλη, από την θεάτρική ομάδα Μικρός Βορράς, σκηνοθεσία Τάσος Ράτζος(2017-2018), MACHINE, Φεστιβάλ Ανοιχτής σκηνής- Θεατρικές φωνές της πόλης,σκηνοθεσία Προσεχώς Subway (2017), GARDEN, ηθοποιός και σκηνογράφος, σκηνοθεσία Προσεχώς Subway (2016).

 

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συμμετείχε στις παραστάσεις Αντιγόνη του Σοφοκλή (2019) και Αναφορά για μια Ακαδημία του Φραντς Κάφκα (2021), Πέρσες του Αισχύλου (2022), Ο Γλάρος του Άντον Τσέχωφ (2023).

 

Ντίνος Παπαγεωργίου

Ο Ντίνος Παπαγεωργίου γεννήθηκε το 1994 στην Καβάλα και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Νομικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου (2020). Το 2016 συμμετείχε με την ομάδα ‘’Εν Δυνάμει’’ στην παράσταση ‘’Το Άλλο Σπίτι’’, σε σκηνοθεσία Ελένης Ευθυμίου.

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συμμετείχε στις παραστάσεις Αντιγόνη του Σοφοκλή (2021) και Αναφορά για μια Ακαδημία του Φραντς Κάφκα (2021), Πέρσες του Αισχύλου (2022).

 

Γιάννης Σανιδάς

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1995. Αποφοίτησε από την Ανώτερη Δραματική Σχολή “δήλος” – Δήμητρα Χατούπη (2022). Έκτοτε στο θέατρο έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις: “Οι Γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα” (σκην: Κωνσταντίνος Ντέλλας – Θεσσαλικό Θέατρο 2023/ Θέατρο Σταθμός), “Bros” (Romeo Castellucci – Στέγη Ιδρύματος Ωνάση 2022), “Τρίπτυχο – Σπουδή στην Αδράνεια – διασκευή πανω στον Υπνοβάτη της Μ. Καραπάνου” (σκην: Δήμητρα Δερμιτζάκη – ΠΛΥΦΑ 2023).

 

Στο σινεμά: “Waithood – σκηνοθεσία Luisana Mees (Belgium)” , “ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ – σκηνοθεσία Σπύρος Κοπανίτσας”.
Έχει παρακολουθήσει πολλα σεμινάρια σχετικά με την υποκριτική, την κίνηση, τη φωνή. Απ’ αυτα ξεχωρίζει: “Η μέθοδος του Θεόδωρου Τερζόπουλου – η επιστροφή του Διονύσου” , “From Ember to Fire – institute Grotowski – Wroclaw” , “Παλλόμενος ηθοποιός – Αλεξάνδρα Καζάζου”.

 

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συνεργάζεται για πρώτη φορά στην παράσταση “Γλάρος” του Α. Τσέχωφ (2023 – 2024).

 

Σκηνογράφος – Ενδυματολόγος

Κατερίνα Παπαγεωργίου

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Εύβοια. Σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο
Θεσσαλονίκης (2002) και Χορό στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού ΔΗΚΕΣ «Ίρις» (2001). Είναι
διδάκτορας των Θεατρικών Σπουδών του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. (2011)
με έμφαση στο γνωστικό αντικείμενο Σκηνογραφία.

Ως Αρχιτέκτονας έχει ασχοληθεί με τη μελέτη θεατρικών χώρων της Αθήνας οι οποίοι στεγάστηκαν σε
προϋπάρχοντα αρχιτεκτονικά κελύφη (αποθήκες, παλιές βιοτεχνίες, τυπογραφεία, διατηρητέα σπίτια κ.ά.)
και φιλοξένησαν τα πιο δραστήρια και πειραματικά θεατρικά σχήματα της χώρας, διαμορφώνοντας την
μεταπολεμική Ελληνική θεατρική πραγματικότητα.

Από το 2001 εργάζεται ως σκηνογράφος-ενδυματολόγος σε παραστάσεις χορού, θεάτρου, όπερας και σε
κινηματογραφικές παραγωγές. Έχει συνεργαστεί με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, την Όπερα
Θεσσαλονίκης, την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Φεστιβάλ Αθηνών και πολλούς ιδιωτικούς θιάσους, σε
παραστάσεις κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου, και έχει επιμεληθεί τα σκηνικά και τα κοστούμια σε
ταινίες μεγάλου μήκους.

Έχει συμμετάσχει με εικαστικές εγκαταστάσεις σε εκθέσεις και στην Prague quadrennial:2003 όπου η
ελληνική συμμετοχή απέσπασε τιμητική διάκριση συνολικής εθνικής παρουσίας.
Έχει διδάξει Σκηνογραφία-Ενδυματολογία στο Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του
A.Π.Θ. (ΠΔ/407, 2008-2011). Συμμετείχε με διαλέξεις στο μάθημα Χώρος και Πολιτισμός (Βαλκάνια, Αν.
Ευρώπη και Μέση Ανατολή) του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Βαλκανικών,
Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (2017-2018).

Από το 2021 είναι μέλος ΕΕΠ στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. και διδάσκει στο
Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος στην κατεύθυνση Σκηνογραφία-Ενδυματολογία.
Το ερευνητικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στη μελέτη της Πρώτης Ύλης-σώμα στις παραστατικές τέχνες και
στις νέες τεχνολογίες μέσα από καλλιτεχνικές πρακτικές, θεατρικές και επιτελεστικές δυνατότητες.

Από το 2022 συνεργάζεται σταθερά με την Ομάδα Σημείο Μηδέν.

 

Φωτιστής

Κώστας Μπεθάνης

Δραματολόγος

Μαρία Σικιτάνο

Η Μαρία Σικιτάνο γεννήθηκε το 1988 στην Μπολόνια της Ιταλίας.
Είναι αριστούχος του τμήματος θεατρικών σπουδών της σχολής καλών τεχνών του πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

To 2015 ανακηρύχτηκε Υπότροφος του Κοινωφελούς Ιδρύματος  Ιωάννη Σ. Λάτση  για μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της σημειωτικής του πανεπιστημίου της Μπολόνιας.

Με τον Σάββα Στρούμπο και την Ομάδα Σημείο Μηδέν έχει συνεργαστεί στις παραστάσεις Εμείς  του Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν (2015) και  Η Αποστολή: Ανάμνηση από μιαν επανάσταση  του Χάινερ Μύλλερ (2016), Θραύσματα από τον Κάφκα του Γκιόργκι Κούρταγκ (2018),  Περιμένοντας τον Γκοντό, η παράσταση αποτέλεσε αντικείμενο της μεταπτυχιακής της έρευνας, (2018), Αντιγόνη του Σοφοκλή (2019), Ευτυχισμένες Μέρες του Σάμιουελ Μπέκετ (2020), Πέρσες του Αισχύλου (2022), Όχι Εγώ του Σάμιουελ Μπέκετ, σε συμπαραγωγή με την Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ (2023),  Ο Γλάρος του Άντον Τσέχωφ (2023).

Στo πλαίσιο των παραστάσεων έχει συγγράψει μια σειρά από κείμενα και άρθρα.

Έχει επίσης μεταφράσει: Βσέβολοντ Μέγιερχολντ – Για το θέατρο, εκδόσεις Τόπος, Αθήνα 2021

 

Υπεύθυνη Επικοινωνίας

Μαριάννα Παπάκη

Η Μαριάννα Παπάκη γεννήθηκε το 1982 στην Αθήνα.
Είναι απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και αριστούχος απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του ίδιου Τμήματος.

Από το 2004 έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος σε Μέσα Ενημέρωσης (ενδεικτικά: Αθήνα 9.84, περιοδικά «Δίφωνο» και «Όασις», Culturenow.gr) ασχολούμενη κυρίως με θέματα πολιτισμού.

Από το 2012 δραστηριοποιείται στον Τομέα της Επικοινωνίας Παραστάσεων και Πολιτιστικών Γεγονότων συνεργαζόμενη με καλλιτέχνες, ομάδες και πολιτιστικούς χώρους.

Με την Ομάδα Σημείο Μηδέν συνεργάζεται σταθερά από το καλοκαίρι του 2014

Photo credits

Αντωνία Κάντα